Шинэ дуу: Vandebo x Anir - Odoo Yarii + Дууны үг - Өөдөө ТЭМҮҮЛ

Wellness - Эрүүл зөв амьдралын хэв маягийг хэвшил болгоцгооё

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Monday, February 15, 2021

Шинэ дуу: Vandebo x Anir - Odoo Yarii + Дууны үг


Edited by Zeni Kage @zenithecreator 
Beat by Tuug18 @18_flame 
Mixed & Mastered by Vandebo
Special thanks to enkub

Connect with VANDEBO:
https://facebook.com/officialvandebo​​
https://instagram.com/officialvandebo​​
https://instagram.com/vandeicecream​​
https://instagram.com/ebolzgono​​

Music video by Vandebo performing Odoo Yarii © ℗ 2021 Monstar Production.




Vandebo хамт Анир - Одоо ярья дууны үг

Анир:  [Chorus or might be verse]
Гэрийн гадаа чинь би 
Чамайг хүлээн зогсоно
Хөшөө болсон бие минь 
Зөрөх цагийг зогсооно 
Явах цаг чинь дөхлөө
Үүр битгий цайгаасай
Үүрийн дуудлага ээж чинь биш
Өөр хүнийх байгаасай
Өөр хүнийх битгий бай
Өөр хүнийг битгий хай
Өглөөний хүн минь бай
Үнэн өөрийг хайрласан ч бай

Vande: [Verse 1? 2. I'll go with 2]
Тэр одоо арван долоон настай
00 цаг шиг үстэй
Найзын чинь найз залуу чам шиг найз охиныг л хүсдэг
Боссын хүүхдүүд чамайг хөгжөөхийн тулд пүүзний live Kanshifu(ngu belen goimongiin l commercial yriad bhshg bn)
Чамайг инээлгэх бусад хүнийг уйлуулахаас амаргүй
Хаа хүрмээр байна Hachigo шиг дагая тийшээ
Халамцуу жаахан дуг хийгээд сэрхэд би хамгийн муу жишээ 
Чиний бодсон шиг хүн биш ээ
Өчигдөрийн охины нэр Соко, Сараа, Мишээл ч бил үү мэдэхгүй ээ
Хөөрхөн нүдэнд чинь өөр хүн бүү тусаг
Зөвхөн буудлага минь зүрхийг чинь оноосой
Одоо "арай ядан"³ гүнж
Бид хоёрын хамт өнгөрүүлсэн (дорой?мэдкүэээ) хардаг хүн
Чадан ядан тэмтэрч үзэж буй минь бусад нь чадахгүй 
Өнгөрүүлсэн дурсамжиндаа амьдарч байгаа би зураг дардаг хүн 
Hey hey энэ л*лрууд намайг зовооно
Хариуд би тэднийг голд нь ортол гомдооно

[Chorus]
Гэрийн гадаа чинь би 
Чамайг хүлээн зогсоно
Хөшөө болсон бие минь 
Зөрөх цагийг зогсооно 
Явах цаг чинь дөхлөө
Үүр битгий цайгаасай
Үүрийн дуудлага ээж чинь биш
Өөр хүнийх байгаасай
Өөр хүнийх битгий бай
Өөр хүнийг битгий хай
Өглөөний хүн минь бай
Үнэн өөрийг нь хайрласан ч бай

Ebo [Verse 3]
You're baby хөгжим сонсож өссөн хөгжилтэй хөгжилгүй 
Үндэсний телевизээс анх сонсож анхны хайраа өгсөн
Үеийг санагдуулам шугам шиг хөлтэй шууд итгэх боломжгүй
Шувуу адил тооромз үгүй Uh
Чи намайг би чамайг хүндэтгэж харьцана
Надад би алга өөрийгөө чамд тавьсан барьцаанд
Би чамд чи надад гүн итгэж чаднаа
Хязгааргүй байсан ч хангалтгүй байна хамт байх хугацаа 
Галзуу барын аманд бараг гараа хийхээс буцахгүй үе үүдэд намайг бөхийлгөнө
Чи гоёж гангараад өөрийгөө орой бүр гайхуулна 
Зөрөх хүн болгон сүрчигний үнэрээр тус бүр дайлуулна

[Chorus by Anir]
Гэрийн гадаа чинь би 
Чамайг хүлээн зогсоно
Хөшөө болсон бие минь 
Зөрөх цагийг зогсооно
Явах цаг чинь дөхлөө
Үүр битгий цайгаасай
Үүрийн дуудлага ээж чинь биш
Өөр хүнийх байгаасай
Өөр хүнийх битгий бай
Өөр хүнийг битгий хай
Өглөөний хүн минь бай
Үнэн өөрийг нь хайрласан ч бай

[Ebo with Anir]
Чи намайг би чамайг хүндэтгэж харьцана
Надад би алга өөрийгөө чамд тавьсан барьцаанд
Би чамд чи надад гүн итгэж чаднаа
Хязгааргүй байсан ч хангалтгүй байна хамт байх хугацаа

No comments:

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here