Bold feat Munguntsetseg - Khairlay + Дууны үг - Өөдөө ТЭМҮҮЛ

Wellness - Эрүүл зөв амьдралын хэв маягийг хэвшил болгоцгооё

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Monday, February 15, 2021

Bold feat Munguntsetseg - Khairlay + Дууны үг






Болд хамт Мөнгөнцэцэг - Хайрлая дууны үг

Сэм сэмхэн чамайгаа харан санан би яваа
Сэтгэл дотроо үгүйлэн бодон уяран би жаргаваа
Хайр надад ирлээ гээд зүрх намайг яаруулваа
Ховор нандин учралаа мөрөөдлийх юм шиг нандигнана

Аяс аясхан зүүдэндээ аз жаргалтай би сэрлээ
Амраг чамдаа зориулсан цаг мөчөө би саналаа
Би чамдаа хайртай гэж хүсэл сэтгэл минь тэмүүлнэ
Бодлын мөнгөн харгуйд диваажин юм шиг гэрэлтэнэ

Хайрлая чамайгаа би хайрлая
Халуун сэтгэлд чинь оч нэмэн хайрлая
Дуулъя чамайгаа би дуулъя
Дуулим энэхэн орчлонг уяртал хамтдаа дуулъя

Бодон бодон хүлээсээр болзоондоо би яарна
Болорхон тунгалаг сэтгэлд чинь хүсэлдээ би уярлаа
Чи надад ирлээ гээд хөөр баяслаар дүүрэн
Чин үнэн ч хайраа энх жаргалтай төгсгөнө

No comments:

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here