Онцлох уран бүтээл: X VIT - Хайртай хэвээрээ (37-р точка киноны OST) + Дууны үг - Өөдөө ТЭМҮҮЛ

Wellness - Эрүүл зөв амьдралын хэв маягийг хэвшил болгоцгооё

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Thursday, October 3, 2019

Онцлох уран бүтээл: X VIT - Хайртай хэвээрээ (37-р точка киноны OST) + Дууны үг


      Блогийнхоо энэ удаагийн нийтлэлээрээ  X VIT хит уран бүтээл "Хайртай хэвээрээ" дууг толилуулж байна.


 


X VIT - Хайртай хэвээрээ (37-р точка киноны OST)  дууны үг


Хур бороо шиг хайрын чимээнээр
Чи минь ирээд надад дурлаа юу
Харцнаас чинь дальдчин уйдаагүй
Хонгор чамдаа хайртай хэвээрээ

Зүүдний юм шиг хайрын дуунаар
Зөвхөн чи минь наддаа учраа юу
Сэтгэлдээ би чамтайгаа хамт
Үүрд чинийх хайртай хэвээрээ

(ДХ)
Хамаг биеэрээ зүрх нийлүүлэн учирсан
Хайрласан чи миний анхны хайр
Жил сар өнгөрөн одсон ч сэтгэлийг чинь би хуурахгүй
Жаргалтай чинийх хэвээрээ

Үүрийн гэгээ шиг хайрын харцаар
Үргэлж чи минь намайг ширтээ юу
Дурлалдаа би чамтайгаа хамт
Дуу аялан чинийх хэвээрээ

(ДХ)2

No comments:

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here