Шинэхэн хит: Don Dior - X o $ o o n + Дууны үг - Өөдөө ТЭМҮҮЛ

Wellness - Эрүүл зөв амьдралын хэв маягийг хэвшил болгоцгооё

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Wednesday, February 17, 2021

Шинэхэн хит: Don Dior - X o $ o o n + Дууны үг


Official music video by Don Dior performing “X o $ o o n” 

Directed by. Zeni Kage
Prod by. DJ GROOBY
Mix mastering: Abrahams Puna
Powered by. Cofler Block

Special Thanks : Marshall Inc , Indra's Art Gallery , 
KADR brand , Mepo Af , Articour Art Gallery 

Follow Don Dior
https://www.facebook.com/itsdondior​
https://www.instagram.com/itsdondior



Don Dior - Хосоон дууны үг

Цонхоор урсах бүх зүйл бодит биш хоосон хий хоосон
Чамгүй байсан бүх хугацааг би цоожлоод гүн нойрсоно
Амьсгаа түгжин өндөрт нисээд би цоорсон айхгүй даарсан
Хүссэн бүхнээ авсан хэрнээ би нойтон бороонд норсон

Өөр өөр өөр өөр хоосон би хоосон
Өөр өөр өөр өөр хоосон би хоосон
Харцаараа бид нэгнээ олсон
Хамгийн сайхан нь зөвхөн чи байх болсон
Хүссэн бүхнээ авсан хэрнээ би хөлгүй далайд ганцаар живсэн

Харц тулахаараа хайрлаж урсана
Бид хайр сэтгэл минь цуурсан нурсан
Хатуу гашуун амтанд орсон ч
Би хамгийн сайхныг хүсэж нүүр тулж дуулсан
Чамгүй байсан урт цаг хугацаа тамд шатах шиг
Цагийн зүүгүй мэт байв
Харанхуйн гүнд цоожтой тулсан
Бүрхэг өдөр нарыг би зурсан

Өөр өөр өөр өөр хоосон би хоосон
Өөр өөр өөр өөр хоосон би хоосон
Харцаараа бид нэгнээ олсон
Хамгийн сайхан нь зөвхөн чи байх болсон
Хүссэн бүхнээ авсан хэрнээ би хөлгүй далайд ганцаар живсэн

Амьсгаа түгжин өндөрт нислээ
Би үхсэн байна гэж зүүдэлж сэрсэн
Хамтдаа байсан бүх цаг хугацаа
Чамайг өөртөө л хайртай гэдгийг сүүлд мэдэрсэн

Өөр өөр өөр өөр хоосон би хоосон
Өөр өөр өөр өөр хоосон би хоосон

No comments:

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here