Шинэ дуу: Ud - Sain baina uu minii naiz + Дууны үг - Өөдөө ТЭМҮҮЛ

Wellness - Эрүүл зөв амьдралын хэв маягийг хэвшил болгоцгооё

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Saturday, February 20, 2021

Шинэ дуу: Ud - Sain baina uu minii naiz + Дууны үг



ӨвөрМонгол дуучин Удын дуулсан 
Сайн байна уу миний найз
 дууг Монгол үндэснийхээ бичгээр болон Кирилл хадмалтайгаар хүргэж байна.




Уд - Сайн байна уу миний найз дууны үг

Урд шөнийн зүүдээ эргэцүүлэн
Намайгаа чи танихаа болилоо гээд
Унасан нулимс минь юу болоо юм бэ
Уулзаагүй даанч чамтай удлаа даа

Атганд тороогүй одсон он жилүүд
Өөрийнх болгож чадаагүй цагийн зүүд
Нэхэл асуулгүйгээр намайг уучлаарай
Найз минь чи минь 
САЙН БАЙНА УУ?

Намиран унах
Намрын навчсын хамт
Намайг дурсаад намайг үгүйлнэ
Чиний таньдаг найз чинь би хэвээрээ байгааг
Энэхэн дуугаар хойлойг минь таниарай

Газрын холд бүртийх чиний сураг
Бодлын үзүүрт хүндрэх чиний зураг
Айлан хайлан би өөрөө яах юм бэ
Хурдхан чамдаа хүрээд очъё доо

Намиран унах
Намрын навчсын хамт
Намайг дурсаад намайг үгүйлнэ
Чиний таньдаг найз чинь би хэвээрээ байгааг
Энэхэн дуугаар хойлойг минь таниарай

АЯА МИНИЙ
САЙХАН НАЙЗ
Айдаа миний
ХӨӨРХӨН НАЙЗ
АЯА МИНИЙ
САЙХАН НАЙЗ
Айдаа миний
ХӨӨРХӨН НАЙЗ

No comments:

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here