Онцлох уран бүтээл: GALA - HUVGUUN + Дууны үг - Өөдөө ТЭМҮҮЛ

Wellness - Эрүүл зөв амьдралын хэв маягийг хэвшил болгоцгооё

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Tuesday, October 1, 2019

Онцлох уран бүтээл: GALA - HUVGUUN + Дууны үг


      Блогийнхоо энэ удаагийн нийтлэлээрээ дуучин GALA хит уран бүтээл "Хөвгүүн" дууг толилуулж байна.


 


Гала - Хөвгүүн дууны үг


Нүдэнд дулаахан хөвгүүн чамайгаа
Насан туршдаа хайрлана гэж би
Оюун бодолдоо би шивнээд
Охидоос чамайг харамлаж байсан

Хайр гэрэлтсэн нүдээрээ чи
Хамгаас түрүүнд над руу ширтээд
уулын анхилам ягаан цэцгийг
Учрал чи минь надад өгсөн
Учрал чи минь надад өгсөн

Даруухан зантай хөвгүүн чамайгаа
Дөлгөөн мөрөнтэй чи чинь зүйрлээд
Зүүдэндээ би чинь чамайгаа хараад
Зүрхэндээ дүрийг чинь гэрэлтүүлнэ

Хайр гэрэлтсэн нүдээрээ чи
Хамгаас түрүүнд над руу ширтээд
уулын анхилам ягаан цэцгийг
Учрал чи минь надад өгсөн
Учрал чи минь надад өгсөн

Дагаад дуул чи минь надтай хамт дуул
Дуулсан хайрын энэ асуулт бүрт хариулая
Дараа нь чамд хайрын үгс найруулья
Энэ миний бодол чи сайн сонс
Ингээд би чамд ...


Хайрыг минь булаасан хөвгүүн чамайгаа
Хонгор зүрхэндээ би чинь нандигнаад
Хэнээс ч илүүгээр чамайгаа гэсээр
Хувирашгүй сэтгэлээ чамдаа өгсөн

Хайр гэрэлтсэн нүдээрээ чи
Хамгаас түрүүнд над руу ширтээд
уулын анхилам ягаан цэцгийг
Учрал чи минь надад өгсөн
Учрал чи минь надад өгсөн

Би чинь чамдаа хайртай шүү
Чи минь наддаа итгээрэй
Бие биенээ хайрлья
хэн хэнээ хайрлья
Нэг нэгнээ хайрлья
Бие биенээ хайрлья
хэн хэнээ хайрлья
Нэг нэгнээ хайрлья
Бие биенээ хайрлья
хэн хэнээ хайрлья
Нэг нэгнээ хайрлья
Бие биенээ хайрлья


No comments:

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here