Bold x Vandebo - Chamd Sonsogdoj Baina Uu? + Дууны үг - Өөдөө ТЭМҮҮЛ

Wellness - Эрүүл зөв амьдралын хэв маягийг хэвшил болгоцгооё

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Saturday, January 4, 2020

Bold x Vandebo - Chamd Sonsogdoj Baina Uu? + Дууны үг


      Блогийнхоо энэ удаагийн нийтлэлээрээ  Bold x Vandebo-н уран бүтээл "Chamd Sonsogdoj Baina Uu?" дууг толилуулж байна.

Music: Bold Dorjsuren
Lyrics: Vandebo
Guitar: Munkh-Orgil /Library Records/
Bass Guitar: Oyunbold
Drum: Uujgii /The Lemons/
Electro Piano: Angaa
Mixing: UpsideDownDog studio. Alex Reverberi 🇺🇸
Mastered by: United Mastering. Warren Sokol 🇺🇸

Video: TJ Entertainment
Dancers: Urangoo, Huslen, Binderiya, Munkh-Erdene
Make-up Artist: Tsolmon

Connect.
https://www.fb.me/Bold.Musician/
https://www.instagr.am/bolddorjsuren/
https://twitter.com/DorjsurenBold





Bold x Vandebo - Чамд сонсогдож байна уу?  Дууны үг

Check check check
Чамд сонсогдож байна уу?
Миний сайн талууд
Чи хүсэхгүй байгаа болохоор ойлгохгүйэ
Чамд сонсогдож байна уу?
миний хэлэх үгс
Тэр бүхэн салхи болсон
ч чи хичээгээд сонсохгүйэ
Үүрийн 4 болсоон
Сэтгэлд минь шөнө болж байна
6-н сарын өглөө
Дотроос минь чи цасыг олох болноо
Миний зовлон бүхээн
Чиний жаргал болохуйц
Цаг хугацаа урсах бүрц
Өнгөрснөөс намайг ол

Чамд сонсогдож байна уу?
Миний хайр сэтгэл(хайр сэтгэл)
Хагдарч гүйцсэн бол
Дахиад нахиалах үеийг хүлээ
Чамд сонсогдож байна уу?
Миний амар тайван
Хэрвээ чи хүсэх юм бол
Хаврын тэнгэрийг ч уншиж болноо
Үүрийн 4 болсоон
Сэтгэлд минь шөнө болж байна
6-н сарын өглөө
Дотроос минь чи цасыг олох болноо
Миний зовлон бүхээн
Чиний жаргал болохуйц
Цаг хугацаа урсах бүрц
Өнгөрснөөс намайг ооаал

Вандебо:
Хоёулаа буруугүй
Байх ч үгүй буруу зөв
Шүхэргүй бороон дунд би
Алхаж байна  би
Чиний зүг
Шүүх тэдэнд өг
Хайр дурлалд
Сул тал гэж үгүйэ
Сэтгэлд хүнд суртал үгүйэ
Гэхдээ яг тайлбарлашгүйэ
ooh, надад чи ирсэн байна
ooh, навч цэцэг унах үед
Дуулья би дуулья би
чамайг уяртал
Дурлая би Дурлая би
Яг анхных шигээ
Чамайг буцаахийн тулд 24 цаг
Орон гаран согтуу хөгжим хийнэ
Жинхэнэ хайра олоогүй
 Болохоор тэдний хөгжим ямар ч хөгжилгүй
Буруу байсан ч надад үлдээ
Хуруундах бөгжөө авалгүйгээр
Дутуу байсан ч чи намайг хүлээ
Дурлахаас айх чинь аргагүйлдээ(дээ дээ)
Нүднээс нүдрүү харья хоёул хамт (хаамт)
i got, it take my гарыг ohh,ohh
Чи бол гараг хэн ч төрөөгүй ohh
Амьдрал заавартайгаа
Ирдэггүй болохоор хааяа би гомдоодог

Болд:
Үүрийн 4 болсон
ч сэтгэлд
минь шөнө болж байна
6-н сарын өглөө
Дотроос минь чи цасыг олох болноо
Миний зовлон бүхээн
Чиний жаргал болохуйц
Цаг хугацаа урсах бүрц
Өнгөрснөөс намайг ооаал

No comments:

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here