MABERRANT & YARGAIZAGAS - TALARHAL + Дууны үг - Өөдөө ТЭМҮҮЛ

Wellness - Эрүүл зөв амьдралын хэв маягийг хэвшил болгоцгооё

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Saturday, January 4, 2020

MABERRANT & YARGAIZAGAS - TALARHAL + Дууны үг


      Блогийнхоо энэ удаагийн нийтлэлээрээ  MABERRANT & YARGAIZAGAS-н уран бүтээл "TALARHAL" дууг толилуулж байна.

Maberrant & Yargaizagas- Talarhal( lyric)

Directed by: SPY
EDIT : AMG
Mix, mastering: SETO
BEAT - Tso

Subscribe for more official content from MABERRANT, TEAMMAB

special thanks to Vinyl Music Lounge




MABERRANT & YARGAIZAGAS - Талархал  Дууны үг

MABERRANT
Миний хэзээ ч туулахыг хүсээгүй хүнд жинтэй бадаг
Өөр үнэ цэнэтэй зүйл надад, үнэ цэнэтэй алга
Хэдэн жил би хөгжим шаалаа, олон зүйлыг харлаа
Гудамнаас тайзан дээр гарлаа, боломжуудыг харлаа
Мөрөөдлөө биелүүлсэн болохоор өөрөөрөө бахархаж байна
Хангалттай байсан харамлахаасаа илүү талархаж байна
Чанартай богино хугацаанд тулаанд ороод гарлаа
Та нартаа зориулж дуугаа улаан номноос авлаа
Миний туулах замналд аль нь чухлыг ойлголоо
Үлдэж байгаа та нарт боломж бүхнийг олгоё оо
Гэр бүл бас найз нөхөд хамт байсанд
Хамтлаг бас студи цаг бүхэнд ард байсанд
Залхдаггүй хэдэг дууг минь алгасахгүй сонсдогт
Цөөхөн хэдэн сонсогчид минь алга ташин зогсдогт
Амжилттай явахад надтай дайралдсан хүн бүрт
Алдаатай минь цуг намайг хайрласан хүн бүрт
Баяртай гэж хэлье баярлалаа гэж би хэлье
Надтай хамт байсанд талархлаа илэрхийлье
Баяртай гэж хэлье баярлалаа гэж би хэлье
Надтай хамт байсанд талархлаа илэрхийлье

Yargaizagas
Сайн байна уу гэж би хэлье Баярлалаа гэж би хэлье
Намайг хүлээж байсанд талархлаа илэрхийлье
Сайн байна уу гэж би хэлье баярлалаа гэж би хэлье
Намайг хүлээж байсанд талархлаа илэрхийлье
Юундаа дуугай суугаад байгаан дуугаа дуулаа ч ээ
Навчыг минь дулаацуулаад зугаацуулаач эж
Гэсэн маазарсан маягтай нэг чат ирсэн байна
Тэгэхээр цаадуул чинь Яаргайзагасыг мартаагүй юм байна
Despacito мэтийн хит Boom үгүй
Намайг тоож сонсох хэдэн хүндээ Спасибо
Түс тас хийлээ одоо дахиж алга болохгүйгээр
Уран бүтээлийнхээ далайд тууштай сэлье
Энхэл донхолд онхолдохгүй гараас чинь би тавихгүй
Нэг л сонголт Монголд байгаа араар чинь би тавихгүй
1 2 3 4 5 6 7 8 хүн намайг таньсан байна бусад нь хаясан байна
Аргалд явсан Раппер би бүр арай дэндүү удлаа
Алаг нүүртэй клипээ би хараад зөндөө удлаа
Эрээн бараан нугачааг туулчаад даруухандуу
Худлаа цаг хугацааг булчаад ирлээ
Гарууд минь дээ Wassup
Сайн байна уу гэж хэлье баярлалаа гэж би хэлье
Намайг хүлээж байсанд талархлаа илэрхийлье
Сайн байна уу гэж би хэлье баярлалаа гэж би хэлье
Намайг хүлээж байсан талархлаа илэрхийлье
Баяртай гэж хэлье баярлалаа гэж би хэлье
Надтай хамт байсанд талархлаа илэрхийлье
Баяртай гэж хэлье баярлалаа гэж би хэлье
Надтай хамт байсанд талархлаа илэрхийлье

No comments:

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here