BABU - NASA + Дууны үг - Өөдөө ТЭМҮҮЛ

Wellness - Эрүүл зөв амьдралын хэв маягийг хэвшил болгоцгооё

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Wednesday, November 13, 2019

BABU - NASA + Дууны үг


      Блогийнхоо энэ удаагийн нийтлэлээрээ  BABU-н уран бүтээл "NASA" дууг толилуулж байна.

Babu @batbuyannn
Beat by: Maggod @mandah_erdene
Prod by. Burne @hotsaucewasabi
Siente @Siente.t




BABU - NASA  Дууны үг

Хөөе чи салах уу найз бандиасаа
Чи бол огторгуй
Би бол НАСА
Би дурласан анх харсан цагаасаа
Өдөр болгон золгомоор яг цагаан сар
Сэтгэлээ би улам дарсаар
Юугаар гэж үү? улаан дарсаар
Найрах хамаг аргаа барсаар
Наагуур цаагуур нууцаар харсаар

Ээе чи бол огторгуй нар сар
Ээе Огт ордоггүй баар сав
Ээе анх чамайг би харсан
Газар дээрээ шууд нас барсан
Чи бол сар би тойрох дэлхий
Би чамд өөрийн нууцаа дэлгэе
Хамт авхуулхыг хүсдэг сэлфи
Чи бол далайд жаргах делфин


Би чиний араас гүйх дуртай
Чи байхгүй бол уйтгартай
Бусад залуус урт гартай
Би хамаагүй өөр зантай
Гэдгээ би нотолмоор байна
Өдөр бүр догдолмоор байна
Гэдгээ би нотломоор
Өдөр бүр догдолмоор


Falling love 15 нас
Бас дууссан чиний хүүхэд нас
Илүү зангаа зас
Найз бандиа амьдралаасаа хас
Хүчээр ч хамаагүй надад дас
Чамайг тоноглоё би
Шүүгээнд LV Gucci
Миний байранд бүжие
Бэлхүүсээрээ бүжье


Би чиний араас гүйх дуртай
Чи байхгүй бол уйтгартай
Бусад залуус урт гартай
Би хамаагүй өөр зантай
Гэдгээ би нотолмоор байна
Өдөр бүр догдолмоор байна
Гэдгээ би нотолмоор
Өдөр бүр догдолмоор

No comments:

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here