Онцлох уран бүтээл: MAARAA - Zzz + Дууны үг - Өөдөө ТЭМҮҮЛ

Wellness - Эрүүл зөв амьдралын хэв маягийг хэвшил болгоцгооё

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Monday, June 24, 2019

Онцлох уран бүтээл: MAARAA - Zzz + Дууны үг


      Блогийнхоо энэ удаагийн нийтлэлээрээ  MAARAA-н уран бүтээл "Zzz" дууг толилуулж байна.




MAARAA - Zzz Дууны үг

4x:Чамайг гэсэн миний сэтгэл намайг хаяаад явчихлаа
     Тааварлаагүй тэр таавар мэт хайр
     Таагаагүй нууцыг зүрх мөс шиг хайл

2x:Надад юу ч байхгүй,Надад юу ч байхгүй
     Надад юу ч байхгүй,Надад юу ч байхгүй

Гэсэн надад чи байгааг би мэдлээ
Анзаарайгүй байж ганцаараа гэж айж
Явж байсангаа аа би сая ухаарлаа
Тамхи утаанаас би түр ухарлаа
Тархи бас царцаж зүрх унтарлаа
Бие минь өөрийн эрхгүй хойш шантарлаа
Тэгэхлээр би чамаар яах вэ?
Тэглээ гээд надаар чи яах вэ?
Юу хүсэж байна юу ч хэрэггүй ээ
Юм бүхэн бүгдээрээ үнэ цэнэтэй
Үлгэр шиг амьдралыг дуулж дурсах гэж
Дуулж байгаагаа би сая л мэдэрлээ
Дуулсан дуунд минь чи минь дураараа жиргэ
Дурсамж бүхэнд чинь би дахин эргэж ирэг
Чамайг гэсэн миний сэтгэл намайг хаяаад явчихлаа
Чадахгүй болхоор миний хэлсэн алдаа бүхнийг харчихлаа
Өөрийнхөө жижигхэн зүрхээ биенэсээ би авчихлаа
Одоо надад юу ч аахгүй хоосон хонгой болчихлоо
Чи намайг болгож өглөө тэнэг мангар донгой
Би чамд баярлаж байнө
Угаас усан олгой толгойтой тийн
Олох гэсэн зүйлээ чамаас огт олсонгүй
Одоо цааш явхаас даа би

No comments:

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here