Шинэ дуу: Mizurin - Chinii hair + Дууны үг - Өөдөө ТЭМҮҮЛ

Wellness - Эрүүл зөв амьдралын хэв маягийг хэвшил болгоцгооё

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Sunday, February 21, 2021

Шинэ дуу: Mizurin - Chinii hair + Дууны үг



" CRLN " Album Out Now Everywhere!

Beat by - Healt STONE
TEEZAY

Music video by Mizurin performing CHINII HAIR © 2020




Mizurin - Чиний хайр дууны үг

Чиний л талаарх үг 
Анх бичиж эхлэсэн 
Хичнээн өвдсөн ч хамаагүй 
Эргэж ирэхийг чинь хүлээя 

Бид яаж төгсөхийг мэдэхгүй 
Гэхдээ төгсгөл ирэхийг мэдэж байна
 Хэзээ нэг өдөр магадгүй 
Тэр өдөр ирнэ гэдэгт итгэсэн 
Тэр гэртээ байх нь ховор болчихсон 
Түүнийг ирэхийг хүлээнэ , тоолчихсон
 Анх хайрлаж байсан охин минь 
Ондоо болоогүй гэж найдан сууна 

[ Chorus ] 
Чиний хайр , эрдэнэс 
Алдаж болохгүйг би мэдлээ
Чамгүйгээр энэ амьдралд 
Баймааргүй байна 
Баймааргүй байна

Гэртээ цор ганцаар байхаас залхсан
 Олон охин , олон нар жаргасан 
Гэхдээ зөвхөн чамтай
байх юмсан , байх юмсан 
I've been cookin ' up 
Out in Ömnögovi , out in Ömnögovi 
Би юу хүсэж байгаагаа мэдэж байна 
But no addiction , no addiction 

You know what I'm on 
Think I found the one 
Миний тогтмол хийдэг зүйлд 
Тэр дургүйцдэг хүн 

[ Chorus ] 
Чиний хайр , эрдэнэс 
Алдаж болохгүйг би мэдлээ
Чамгүйгээр энэ амьдралд 
Баймааргүй байна

Бид олон зүйлүүд алдсан 
Би олон зүйл дээр алдсан
Бид олон зүйлүүд алдсан 
Би олон зүйл дээр алдсан 
Бид олон зүйлүүд алдсан 
Би олон зүйл дээр алдсан 
Бид олон зүйлүүд алдсан 
Би олон зүйл дээр алдсан

No comments:

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here