Онцлох уран бүтээл: MAARAA - JOKER + Дууны үг - Өөдөө ТЭМҮҮЛ

Wellness - Эрүүл зөв амьдралын хэв маягийг хэвшил болгоцгооё

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Thursday, October 10, 2019

Онцлох уран бүтээл: MAARAA - JOKER + Дууны үг


      Блогийнхоо энэ удаагийн нийтлэлээрээ  MAARAA-н уран бүтээл "JOKER" дууг толилуулж байна.

prod by;XPonent
(C) 2019. Maaraa
https://www.facebook.com/MaaraaOfficial
https://twitter.com/MaaraaOfficial
https://www.tumblr.com/MaaraaOfficial
https://soundcloud.com/Maaraaofficial




MAARAA - JOKER Дууны үг

Бадаг:
Миний хийсэн зүйлс буруу
Явах зам минь хүртэл буруу
Надаас хорт цус асгарав уу
Хөдөлмөрлөнө би шаргуу
Үүр цайж шууд нар минь гарав уу
Жаргал зовлонгийн зам руу
Буруу зам хөтлөнө там руу
Гэхдээ зөвхөн би чам руу
Уйлмаар байвч би инээнэ
Чихэнд минь тэр чимээнэ
Тэр инээднээс би эмээнэ
Өөрөөсөө асууна хэн билээ
Унтах нойрноос би сэрлээ
Энэ асуултууд хэтэрлээ
Зүрхний өвчин сэдэрлээ
Гэх мэтээр зүтгэжийн
Хүн хүнтэйгээ хэлэлцэнэ
Энэ зах зээл хэтэрчээ

Энэ эрчээ алдахгүйгээр гүйгээрээ X3 хүү мээнь
Би бол Joker X3
Надтай жоохон тохир X3
Энэ бол хараал идсэн амьдралын PokerX3

Бадаг:
Миний тэвчээрийн хязгаарыг барж
Чиний худал үйлдлийг бас харж
Өөрийгөө хэтэрхий их би дарж
Одоо би тэсэхгүй 1 цаг ч
Толгойгоо сэнсэртэл үсээ би савж
Тултал өөрийнхөө мэдрэмжийг авч
Модон дээр үлдсэн сүүлийн ганц навч
Хорхойнууд баасан дээр шавж
Үргэлж би хэлнэ үнэнгээ харж
Урдаас минь хүрээд ир гаранд минь салаавч

Дахилт:
Би бол JOKER X3
Надтай уулзахын тулд жоохон тохир X3
Энэ тоглоом бол хараал идсэн новшийн бохир X3
Амьдрал дээр Poker X3
Би бол JOKER X3

Бадаг:
Одоо яая гэхэвдээ
Угаасаа л цаг үе нь ийм болсон байна
Би урилгагүй зочин
Танайд шууд яваад орчино
Мэдээж дандаа шууд зорчино Чшш!
Дотроос нь би бүр цоожлоно
Төд удалгүй цус чинь гоожино
Би хүн хийхдээ САЙХАН ТООЧЛОНО
Чи зовлонгоо надад тоочино
Сонсоод инээнэ
Би үнэхээр шооч хүн
Боол ч байсан Алтан гоол ч байсан
Хүн хүнээрээ л үлддэг жамтай

No comments:

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here