Онцлох уран бүтээл: MAARAA X DESANT - NO JOKE + Дууны үг - Өөдөө ТЭМҮҮЛ

Wellness - Эрүүл зөв амьдралын хэв маягийг хэвшил болгоцгооё

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Monday, July 1, 2019

Онцлох уран бүтээл: MAARAA X DESANT - NO JOKE + Дууны үг


      Блогийнхоо энэ удаагийн нийтлэлээрээ  MAARAA X DESANT-н уран бүтээл "NO JOKE" дууг толилуулж байна.




MAARAA X DESANT - NO JOKE Дууны үг

Чи яг юунд ингэж яараад байна
Намайг юунд ингэж хараад байна

MAARAA;
Нохойн гөлөгнүүдээ
Үнэнг хэлэх цаг нь ирлээ
Нүдээ аниад дээшээ хараад гараар дарна зүрхээ
Бүгд миний өмнө ирээд хүрзээр ухна нүхээ
Нэг нэгээр нь түлхэж унагаагаад би дээрээс нь шээнэ
Хар үүрээр би чамайг унтаж байхад сэрээнэ
Харин үүний дараа тэгээд дагуулж гараад чиний хүүрийг тараана
Чиний санаа заваан
Чиний салтай заваан
Бөгсөө олигтойхон арчиж чадахгүй байж хэнд юу заагаав
Миний мангар бацаан
Чиний шаадаг янханг
Нүдэн дээр чинь зодож
Түүнийг шөнжин жаргаана
Одоо намайг сонс бусад нь зайл
Та нар байрандаа зогс
Битгий хуцаад байгаарай
Гичий минь
Алив тоос гөв
Миний дуу үнэт өв
Сонсдог ном шиг л шаана
Миний буу жинхэнэ буу
Духанд чинь тулгаж чамайг гацаана
Миний дүү жоохон суу
Гэртээ очоод чи будаа агшаа
Миний хамууд хаа сайгүй учир дандаа би таг шаана
Бяцхан хүүхдүүд араас дуудна амьдрал заадаг Маараа багшаа
Бүгд надад итгэдэг
Үнэн gang
Үнэн байна
Жинхэнэ галыг асаана

Дахилт:
Чи яг юунд ингэж яараад байна
Яарах юу байхав тайван бай
Намайг юунд ингэж хараад байна
WTF битгий шаагаад бай
Ер нь бол замын голд юу тосч байгааг мэдэхгүй ээ
Авсан бол эргүүлж өг өрөө төл тэгэхээр ийм л байна

DESANT;
Юу байцгаана даа ахиал үгээ урлаж байна
Зарим нь турхирч байна
Тэгэхэд зарим нь хурхирч байна
Үйлдвэрээс лангуун дээр тавихаар ажил цуглаж байна
Хамт чадахгүй бол хажуунаас зайл
Тулгаж байна
Хэдэн цабаануудын хөдөлмөрийн сорно
Хэдхэн задгай мөнгөөр худалдаж авахыг оролдоно
Хараал идсэн бэлэн гоймон шаагчид
Нүдээ нээгээд харвал цаана чинь эндээс илүү гоё юм байх чинь
Барын аманд гараа хийдэг нас нь архирч байна
Өөрийн тархиар сэтгэж
Өөрийн амаар хашхирч байна
Энэ бол миний HUSTLE писдакууд минь сонсож бай
Зогсож бай
Хөдлөж олсон мөнгөө богцолж байна
Та нар бас над шиг шаагаад гарч ирэх сонголт байна
Учирыг нь олсон хаашаа нүүх үү яахав Монголд байна
Үнэн үгийг олон сонсох гашуун биз айн
Миний нэрийг тэгээд ах нараасаа асууна биз айн

Чи яг юунд ингэж Яараад байна
Яарах юу байхав тайван бай
Намайг юунд ингэж хараад байна
WTF битгий шаагаад бай

Чи яг юунд ингэж хараад байна
Намайг юунд ингэж хараад байна

No comments:

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here