Онцлох уран бүтээл: Maaraa - AA BvvR Te + Дууны үг - Өөдөө ТЭМҮҮЛ

Wellness - Эрүүл зөв амьдралын хэв маягийг хэвшил болгоцгооё

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Tuesday, June 11, 2019

Онцлох уран бүтээл: Maaraa - AA BvvR Te + Дууны үг


      Блогийнхоо энэ удаагийн нийтлэлээрээ  Maaraa -н уран бүтээл "Аа бүүр тэ" дууг толилуулж байна.

Directed by : LAKI
Cinematography : ijluuk
Mix mastering : MaD.O

(C) 2019. Maaraa
https://www.instagram.com/maaraaunen/
https://www.facebook.com/MaaraaOfficial
https://twitter.com/MaaraaOfficial
https://www.tumblr.com/MaaraaOfficial
https://soundcloud.com/Maaraaofficial




Маараа - Аа бүүр тэ дууны үг

im a rapstar
аа бүүр үү аа бүр тэ
оон ммм зөв2 аа бүүр үү oh shit аа бүр тээ
Би хамгийн ганган баян нь
Аа бүүр тэ  аа бүүр үү
Би хамгийн лаг нь аймар нь
Аа бүүр тэ  аа бүүр үү
Би бусдыг алдаг нь талдаг нь
Аа бүүр тэ  аа бүүр үү
Писда минь чи битгий далдагана
Аа бүүр тэ  аа бүүр үү
Аа бүүр тэ  аа бүүр үү
Аа бүүр тэ  аа бүүр үү
Аа бүүр тэ  аа бүүр үү
Аа бүүр тэ  аа бүүр үү
Аа бүүр тэ  аа бүүр үү
Аа бүүр тэ  аа бүүр үү
Өөрийгөө харах бүртээ
Санаа зовж ичих хэрэгтэй yea
Учир нь чи хэн нэгэнд худал ярьж байвал
Хийж байгаагүй зүйлээ дуулж байвал
Хэг ёог хийгээд муулж байвал
Хэрэггүй зүйлээ чи хийх хэрэггүй
Огт хэрэггүй бас огт нэмэргүй
Дахиад л хийнэ yea
Дахиад л дахиад л хийнэ
Учир нь тийн yea
Дахиад л наран гийнэ
Тархинд нэг зүйл тог хийнэ
Тархинд нэг зүйл тог хийнэ
Энэ зүйлийн талаар шөнөжин бодож огт нойр минь хүрэхгүй ээ
Би хамгийн ганган баян нь
Аа бүүр үү  аа бүүр тэ
Би хамгийн лаг нь аймар нь
Аа бүүр үү  аа бүүр тэ
Би бусдыг алдаг нь талдаг нь
Аа бүүр үү  аа бүүр тэ
Писда минь чи битгий далдагана
Аа бүүр үү  аа бүүр тэ
Аа бүүр үү  аа бүүр тэ
Аа бүүр үү  аа бүүр тэ
Аа бүүр үү  аа бүүр тэ
Аа бүүр үү  аа бүүр тэ
Аа бүүр үү  аа бүүр тэ
Бүртээ бүртээ бүртээдэй
Айхтар аймар сүртэйдэй
Хүссэн зүйлээ хүн бүхэн гүйцээдэг
Шөнөжингөө үрэлцэж үүр цайдаг
Гэсэн ч ханахгүй дахиад pussy хайдаг
Гэрэлтэнэ дотороосоо дотоож хайдаг
Бодож чадахгүй болохоор бодолоосоо айдаг
------------------
Хайраа бас олдог мөнгийг бас тоолдог
Money gang money gang money gang
Бодлыг минь шоолдог
Хувцасыг минь голдог
Тэр тун удахгүй лаг болдог
Мэдээж тэр үед бүгд түүний гутлын улыг долоодог ааааа
Би хамгийн ганган баян нь
Аа бүүр үү  аа бүүр тэ
Би хамгийн лаг нь аймар нь
Аа бүүр үү  аа бүүр тэ
Би бусдыг алдаг нь талдаг нь
Аа бүүр үү  аа бүүр тэ
Писда минь чи битгий далдагана
Аа бүүр үү  аа бүүр тэ
Аа бүүр үү  аа бүүр тэ
Аа бүүр үү  аа бүүр тэ
Аа бүүр үү  аа бүүр тэ
Аа бүүр үү  аа бүүр тэ
Аа бүүр үү  аа бүүр тэ

No comments:

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here