Онцлох уран бүтээл: Lil Thug E - Yag Cham Shig Naiz (Divaajind Hureh Zam OST) + Дууны үг - Өөдөө ТЭМҮҮЛ

Wellness - Эрүүл зөв амьдралын хэв маягийг хэвшил болгоцгооё

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Tuesday, June 11, 2019

Онцлох уран бүтээл: Lil Thug E - Yag Cham Shig Naiz (Divaajind Hureh Zam OST) + Дууны үг


      Блогийнхоо энэ удаагийн нийтлэлээрээ  Lil Thug E -н уран бүтээл "Яг чам шиг найз" дууг толилуулж байна.

© ℗ 2019. Music video by Lil Thug E performing Yag Cham Shig Naiz.

Original Soundtrack From "Divaajind Hureh Zam"

Music by Lil Thug E
Mixed & Mastered by Tomm
Directed by Monkhtulga
Assistant: Kito
Produced by BRB & Mesmerism
Equipment: BRB & Cineplus

Powered by XMF

Special thanks to Mongol TV

Subscribe to Lil Thug E's official channel for exclusive music videos & audios: http://Lilthuge.lnk.to/YT




Lil Thug E - Яг чам шиг найз (Диваажинд хүрэх зам киноны дуу) дууны үг

Зугаа цэнгэлд хань болохдоо тааруу
Зовох цагт миний төлөө гүйнэ яаруу
Он цагийн шалгуураар найз гэдэг нэр зүүсэн
Би дэндүү өөрийнхөөрөө чам шиг байхыг би хүснэ
Бие биенээ хараад онгирч доог насан туршдаа 20той
Хэний ч доор орохгүй ээ бид нар үргэлж шартай хортой
Нөхөрлөл мээнь өнгө мөнгөний өмнө үл сөгдөнө
Найзын минь үйлдэл үгнээс нь чанга сонсогдоно

Дахилт:
Яг чамшиг хүн байхыг хүснэ
Яг чам шиг үнэн байхыг хүснэ
Он цаг улиран одох тусам
Хэрэгтэй үед минь
Хэзээд миний дэргэд
Байхад бэлээн
Найз минь билээ чи
Хэрэгтэй үед чинь
Хэзээд чиний дэргэд
Би байх болно оо
Найз чинь болохоор би

Санааг нь зовоохгүйн тулд хайртай ээжээсээ нуусан
Асуудал бүрийг чинь надтай хамт би ч бас туулсан
Үнэнээр явдаг тэрэгний өрөөсөн дугуйнууд
Хам хамууд гэчээд нэгнээ муулдаг банди нар дугүй суу
Төрсөн өдрөөр нь нэг ч бэлэг өгч сураагүй ч
Facebook дээрээ хамтдаа авхуулсан ганц зураггүй ч
Чи бол жинхэнэ найз хаа ч явсан миний хам
Надаас болж нударга зөрүүлнэ болдоггүй миний ам

Дахилт:
Яг чамшиг хүн байхыг хүснэ
Яг чам шиг үнэн байхыг хүснэ
Он цаг улиран одох тусам
Хэрэгтэй үед минь
Хэзээд миний дэргэд
Байхад бэлээн
Найз минь билээ чи
Хэрэгтэй үед чинь
Хэзээд чиний дэргэд
Би байх болно оо
Найз чинь болохоор би  x2

No comments:

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here