Онцлох уран бүтээл: GINJIN - 27 + Дууны үг - Өөдөө ТЭМҮҮЛ

Wellness - Эрүүл зөв амьдралын хэв маягийг хэвшил болгоцгооё

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Friday, June 7, 2019

Онцлох уран бүтээл: GINJIN - 27 + Дууны үг


      Блогийнхоо энэ удаагийн нийтлэлээрээ  GINJIN -н уран бүтээл "27" дууг толилуулж байна.

Monstar Production 2019.
Beat by TUUG18 & TOMM
Mix & mastering TOMM & GINJIN
Recording by TOMM /Fibonacci music/



GINJIN - 27 дууны үг

GINJIN/GARID

Би хэрвээ үхчихвэл чи намайг хайрласаар байх уу?
Дахиж миний хоолойг сонсохгүй ч гэсэн
Дахиж миний царайг харахгүй ч гэсэн
Миний үнэр чиний цамцанд шингэсэн
Би хэрвээ үхчихвэл чи намайг хайрласаар байх уу?
Дахиж миний хоолойг сонсохгүй ч гэсэн
Дахиж миний царайг харахгүй ч гэсэн

Би хэрвээ үхчихвэл чи намайг хайрласаар байх уу?
Дахиж хэзээ ч миний царайг харахгүйгээс айх уу?
Надад үнэнээ хэлээд чи намайг дурсан санах уу?
Аль эсвэл гашуудаж чи намайг үзэн ядах уу?
Үүнд итгэж чадах уу
Нулимс урсах уу, завсар зайгүй
Нулимсанд дэвтсэн дэрээ тэвэрч үүр цайлгах уу?
Холбогдох боломжгүй дугаарлуу байнга залгах уу?
Надгүй үлдсэн хорвоод шаналж явахаас залхах уу?
Yeah, аль эсвэл чиний хажууд
Сайн хүний дүрд орсон нэгэн залуу
Харин би гэрэл дахиж харахгүй
Миний байгаа газар харанхуй
Тэр дороо чи намайг матрах уу
Мартах гэж өөр хэн нэгнийг бавах уу
Надгүй, надгүй
Надгүй хоол идхэд хоолойгоор чинь хоол давах уу
(Надгүй хоол идхэд хоолойгоор чинь хоол давах уу)


Чи зүүд байгаасай гэж бодсон ч энэ зүүд биш
Олон залуу чамайг эргүүлэх үед гүүрдий
Ignore-д бүгдийг нь
Тэнгэр дээрээс хардаж мэдэх хартай новш гэдгийг чи минь мэднэ
Надаар хэлүүлэлтгүй
Намайг яаж ч болно
Гэвч хэн ч зогсоохгүй
Миний, чиний төлөө цохилох зүрхийг
Юу гэж ч шааж болно
Тэд нар намайг үхсэн хойно
Гэвч намайг байгаа цагт тэд нар бүгд түүхий
Тэд нар түүхий
Тэд нар хөөрхий
Тэдний мөрөөдөл бол миний хэмжээнд хүрэхийг
Хэмжээ нь түүхий
Тэд нар 10-аас нэг
Эр хүний хүзүү урт
Тун удахгүй тамд уулзъя

Би хэрвээ үхчихвэл чи намайг хайрласаар байх уу?
Дахиж миний хоолойг сонсохгүй ч гэсэн
Дахиж миний царайг харахгүй ч гэсэн
Миний үнэр чиний цамцанд шингэсэн
Би хэрвээ үхчихвэл чи намайг хайрласаар байх уу?
Дахиж миний хоолойг сонсохгүй ч гэсэн
Дахиж миний царайг харахгүй ч гэсэн..

No comments:

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here