Zaya - Chi miniih + Дууны үг - Өөдөө ТЭМҮҮЛ

Wellness - Эрүүл зөв амьдралын хэв маягийг хэвшил болгоцгооё

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Wednesday, February 17, 2021

Zaya - Chi miniih + Дууны үг


Music : Zaya 
Lyrics : DNK
Director : Bronzehero
Music programming : Temuulen (The Hu)
Recording engineer : Shinee (S4)
Mixing & mastering : Maxim V. Komov
Make up & Looks : Udval (GRÜN Make Up Studio)
Light : Erkhemee 




Заяа - Чи минийх дууны үг

Чи минийх 
дуралсан шархалсан нисэх зүрх минь
баяртай гунигтай дурлалын заамар 
хайрыг хайна 
дурлалын замаар
Чи минийх 
өөр нэгэнд татагдсан өөрчлөгдөхгүй ээ 
татгалзсан шархалсан ч буцагүй ээ би 
чи минийх 
зөрүүдхэн минь 

Дурласан залуус 
дуусашгүй хөгжимт үдшийн хотоор
Зүрх минь ниснээ
Салхин уруул чинь зөөлөн шүргэнэ

Маргаашийн тухай бодохыг ч хүсэхгүй ээ
Манант их хотоор шөнөжин ниснээ 
Мансуурсан зүрхийг минь чи сэрээнэ 
Миний зүрхийг чи эдгээнэ 

Чи минийх 
дуралсан шархалсан нисэх зүрх минь
баяртай гунигтай дурлалын заамар 
хайрыг хайна дурлалын замаар
Чи минийх 
өөр нэгэнд татагдсан өөрчлөгдөхгүй ээ 
татгалзсан шархалсан буцагүй ээ би 
чи минийх 
зөрүүдхэн минь 

Хайрласан түүндээ 
хүрхийн тулд би юу ч хийхэд бэлэн 
зүрх минь ниснэ 
Хархад ойрхон ч сар шиг хол чи 

Чамаас өөр хэн нэгнийг  хүсэхгүй 
Зөвхөн чиний л зүг догдлон тэмүүлэх
Дурсан зүрхийг минь чинь чи л зогсооно 
Дуу чинь намайг согтооно 

Чи минийх 
дуралсан шархалсан нисэх зүрх минь
баяртай гунигтай дурлалын заамар 
хайрыг хайна 
дурлалын замаар

Чи минийх 
өөр нэгэнд татагдсан өөрчлөгдөхгүй ээ 
татгалзсан шархалсан ч буцагүй ээ би 
чи минийх 
зөрүүдхэн минь

No comments:

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here