Шинэ дуу: Uranzaya - Chamdaa + Дууны үг - Өөдөө ТЭМҮҮЛ

Wellness - Эрүүл зөв амьдралын хэв маягийг хэвшил болгоцгооё

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Saturday, February 20, 2021

Шинэ дуу: Uranzaya - Chamdaa + Дууны үг






Уранзаяа - Чамдаа дууны үг

Намрын нартай уралдан 
Наддаа чи минь нар болон ирсэн
Нандин сэтгэлд жигүүр ургуулж
Насны хайр минь зүрхэнд  дэлбээлсэн

       Дахилт : 
Ай миний хайр Ай миний хайр 
Алаг зүрхний минь мөнхийн гэгээ 
Ай миний хайр Ай миний хайр 
Амин заяаны үүрдийн хишиг ээ 

Орчлон дэлхийг уяруулан
Хонгор минь наддаа аялгуу болон ирсэн
Хосын жаргалд цэнгэл нэмэн
Хорвоог дүүргэж чи минь ирсэн 

       Дахилт : 
Ай миний хайр Ай миний хайр 
Алаг зүрхний минь мөнхийн гэгээ 
Ай миний хайр Ай миний хайр 
Амин заяаны үүрдийн хишиг ээ 

Алдаа оноог минь адислан
Амраг минь наддаа хайр болон ирсэн
Амьдралын замд  түшиг болж
Хань минь чи минь наддаа ирсэн 

       Дахилт : 
Ай миний хайр Ай миний хайр 
Алаг зүрхний минь мөнхийн гэгээ 
Ай миний хайр Ай миний хайр 
Амин заяаны үүрдийн хишиг ээ 

No comments:

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here