BABU X SIENTE - MOOD + Дууны үг - Өөдөө ТЭМҮҮЛ

Wellness - Эрүүл зөв амьдралын хэв маягийг хэвшил болгоцгооё

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Wednesday, January 15, 2020

BABU X SIENTE - MOOD + Дууны үг


      Блогийнхоо энэ удаагийн нийтлэлээрээ  BABU X SIENTE-н уран бүтээл "I'm going" дууг толилуулж байна.

Babu @batbuyannn
Siente @Siente.t
Prod by. Burne @hotsaucewasabi
Beat by: Maggod @mandah_erdene
Mix & Mastering EBO
Lyrics : TMRZRCK & BABU




BABU X SIENTE - MOOD  Дууны үг

Do you wanna leave me?
Юу ч болсон орхимооргүй
Cuz i don't wanna leavin' you
Юу ч болсон чамайг алдмааргүй

Эргээд нийлье гэсэн ч
Чи цаашаа нисье гэж байна
Дулаан хөнжилд байсан ч
миний дотор сийгэж байна
Ус, агаар юм аа
Миний хувьд тэр чигтээ
Хамтдаа хийдэг байсан бүх зүйл надад утгагүй
Чамайг эргээд ирүүлэх
шалтаг надад мундахгүй
Зүрхээ өгвөл чи барьж аваад
дараа нь хутгалах уу?
Суглах уу гэдгээ мэдэхгүй
үүрд мөнхөд дуг хийх үү?
Чи бурхан юм уу,
алуурчин юм уу?
Би чамд алахаар сонгогдсон
залуу чинь юм уу?
Чамаас бусад нь байсан бол хэлнэ
" зайлаач чи муу "
Даанч чи болохоор
яаж ч чадахгүй залхаж байна уу?
Би алхаж байна оо
чамтай явдаг байсан замаар
Чиний хамгийн сүүлд хэлсэн үг чинь
" яадгийн чамаар "
Би чиний ирээдүйн нөхрийн өмнөх
бие халаалт
Чи халсан болохоор
хүссэн зүйл чинь энэ салалт
Амласандаа байж чадах уу?
Надгүйгээр байж чадах уу?
Чамгүйгээр байж чадна
Хүсэл чинь энэ юмуу?
Эцсийн зогсоол эхнийг шигээ биш байлаа
Эр хүн шиг эр хүн байж чадаагүйд уучлаарай

Do you wanna leave me?
Юу ч болсон орхимооргүй
Cuz i don't wanna leavin' you
Юу ч болсон чамайг алдмааргүй

Do you wanna leave me?

No comments:

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here