Онцлох уран бүтээл: Maberrant x Roockie - EMORITA /100jiliin EMOROL OST/ + Дууны үг - Өөдөө ТЭМҮҮЛ

Wellness - Эрүүл зөв амьдралын хэв маягийг хэвшил болгоцгооё

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Monday, June 17, 2019

Онцлох уран бүтээл: Maberrant x Roockie - EMORITA /100jiliin EMOROL OST/ + Дууны үг


      Блогийнхоо энэ удаагийн нийтлэлээрээ  Maberrant x Roockie -н уран бүтээл "EMORITA" дууг толилуулж байна.




Maberrant x Roockie - EMORITA /100jiliin EMOROL OST/ + Дууны үг

Дх:1
 Хайр л хүнийг эморуулна
 Хайр л хүнийг амь оруулна
 Хайр л хүнийг эморуулна
 Хайр л хүнийг амь оруулна
Эмо : Өвдөгөө тэвэрч суугаад
Цонхоор гадагшаа ширтэж
Ганцаардсан пост хийж
Монголчууд бүгдээрээ
Хайр л хүнийг эморуулна
 Хайр л хүнийг амь оруулна
 Хайр л хүнийг эморуулна
 Хайр л хүнийг амь оруулна

1: Амьдрал надад хайр өгсөн ч
 Ганцаардал байдаг юм байна
 Амжиж хайрлаж чадаагүй ч
Өөр нэг боломж байдаг юм байна
Чамайг хараад хөөрөөд байна
Хайрийн дуунд эмороод байна
Чамд зориулж Мийгаатай дуу хийгээд байна
Дх:Өвдөгөө тэвэрч суугаад
Цонхоор гадагшаа ширтэж
Ганцаардсан пост хийж
Монголчууд бүгдээрээ
Хайр л хүнийг эморуулна
 Хайр л хүнийг амь оруулна
 Хайр л хүнийг эморуулна
 Хайр л хүнийг амь оруулна

2: Хосуудын харилцаанд муу ч гэлээ
 Чамайг бодож эморохдоо би дуу хийлээ
Хэдэн өдөр хэдэн сар хэдэн зуун жилээр
Эрх муужгай шиг намайг налан сууж илээ
Хайртай хүнээ хайж хорвоог хэсдэг л юм байна
Зөв хүнтэй учиртлаа тэсдэг л юм байна
Тэс хөлдүү зүрх бас гэсдэг л юм байна
Одоо сэтгэл минь байна
Амьдрал яг ямар үед учиртайг мэдсэн
Амьдрал яг яавал уйтгартайг мэдсэн
Чамтай учиртлаа цаг хугацааг зогсоосон
Чамаас өмнө миний сэтгэл хов хоосон
Нүдээ нээгээд харсан чиний төрх байлаа
Тэгхэд огтолцоогүй бол хоёулаа зөрөх байлаа
Цээжний минь мухарт байсан оч хөрөх байлаа
Чамаас өмнө надад шархалсан зүрх байлаа

Дх:Хайр л хүнийг эморуулна
 Хайр л хүнийг амь оруулна
 Хайр л хүнийг эморуулна
 Хайр л хүнийг амь оруулна
Өвдөгөө тэвэрч суугаад
Цонхоор гадагшаа ширтэж
Ганцаардсан пост хийж
Монголчууд бүгдээрээ
Хайр л хүнийг эморуулна
 Хайр л хүнийг амь оруулна
 Хайр л хүнийг эморуулна
 Хайр л хүнийг амь оруулна

3: Чи юу гэж бодож байна
  Чамтай хамт Рүүкий зугаалъя гээд байна
Бусад охидийн хувьд энэ бол мөрөөдөл
Яг л дүрэлзэж байгаа галын дөл
Цаг нь болсон надад одоо эргэлзэхээ боль
Миний хэв маяг яг үнэндээ хуучирсан
Он дамжиж явсаар би зөвхөн чамтай учирсан
Чамайг бодож эморъё чамайг бодож амь оръё
Чамтай учрахын төлөө 100 ЖИЛ БИ ЭМОРЪЁ.

No comments:

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here