Flyber - I'm Now + Дууны үг - Өөдөө ТЭМҮҮЛ

Wellness - Эрүүл зөв амьдралын хэв маягийг хэвшил болгоцгооё

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Monday, February 15, 2021

Flyber - I'm Now + Дууны үг






Flyber - I'm Now Дууны үг

Одоо чи надад байхгүй
Тиймээс ганцаараа байя би
Өөр хэнийг ч би хайхгүй
Өөр хэнд ч би хайргүй
Нэг мэдэхэд ийм байдал үүсчихсэн
Ундарсан хайр чинь гэнэт дуусчихсан
Яг юу болсныг мэднэ би бас чи ч гэсэн
Хэн хэндээ сэв суух зүйл хийчихсэн
Дахилт:
I'm now ямар ч үзэгчгүй тайз шиг
i'm now гарах хаалгагүй байр шиг
i'm now өнгөрсөн рүү буцмаар байна
Бүхнийг шинээр эхэлмээр байна

Зовоон байж хайрлахыг (хүсэхгүй X3)
Явмаар байвал чи минь явдаа

2

Надгүйгээр жаргалтай байгаа юу?
Дэргэд минь даархаас чи айгаа юу?
Амласан зүйлүүд чинь худлаа юу?
Намайг гэх сэтгэл чамд дутлаа юу?
Дэндүү хайран байна
Дэндүү хайран байна
Talk to me babe
Back to me babe
Нүүрээ надаас битгий буруулаач
Дэндүү хайран байна
Дэндүү хайран байна
Talk to me babe
Back to me babe
Нүүрээ надаас битгий буруулаач

fuckin харилцаа
Утасаа аваач гуйя baby надтай ярилцаач
Яг одоо миний дотор чиний зүрхэнд хэлэх гэсэн үг байна
Чамгүйгээр энд нэг хүний сүг байна

Галзуурахад ганц хуруу дутуу байна би
Чи бид хоёрын хооронд маш том зай бий
Намайг чи сонсохгүй байна
Намайг чи ойлгохгүй байна
Дахилт:
I'm now ямар ч үзэгчгүй тайз шиг
i'm now гарах хаалгагүй байр шиг
i'm now өнгөрсөн рүү буцмаар байна
Бүхнийг шинээр эхэлмээр байна
Зовоон байж хайрлахыг (хүсэхгүй X3)
Явмаар байвал чи минь явдаа
Talk to me babe
Back to me babe
Нүүрээ надаас битгий буруулаач

No comments:

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here