Шинэ хит дуу: Enerel - Cherry On Top + Дууны үг - Өөдөө ТЭМҮҮЛ

Wellness - Эрүүл зөв амьдралын хэв маягийг хэвшил болгоцгооё

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Monday, February 15, 2021

Шинэ хит дуу: Enerel - Cherry On Top + Дууны үг







Enerel - Cherry On Top Дууны үг

Харсан бүсгүйчүүдээс минь
Хамгийн секси нь чи билээ чи
Харснаасаа хойш
Ганцаардсангүй
Чи миний Cherry On Top Baby
Миний мөнгөнд болох тусмаа HOT BABY
Найз нь чичигнүүлнэ, пижигнүүлнэ
Where is my ичих нүүргүй, гичийнүүд нь?
Тайзан дээр чинь би чинь бүр тийчигнүүлнэ
Нийслэлийг чинь нүүлгэнэ
Бээжин рүү чинь

Bitches call me Khubilai
and I be like харсан бүсгүйчүүдээс минь хамгийн секси нь чи билээ?
Tha thing over there that makes you sexy
Хэбилээ? Хэбилээ?
Өглөө сэрэхэд тэр минийхийг хөхөж байлаа
Өдөр instagram-аар live хийж байхад байхаа
Би гайхан, гайхан, гэхдээ сайхан
Болохоор яахан
Зогсоох билээ, алив bill-ээ?
Тооцоолоогүй тооцоо намайг гижигдэнэ
Тооны машины орон нь гүйцэхгүй үсэг болсон ч жижигдэнэ
Тооноор тусах сарны гэрлээр бууж ирсэн хүн чинь би
Тоглоомчгүй тэр хүн чинь үнэхээр л би билээ

Харсан бүсгүйчүүдээс минь
Хар арьстай, шар арьстай
Хамгийн секси нь чи билээ чи
Харснаасаа хойш
Ганцаардсангүй
Чи миний Cherry On Top Baby
Миний мөнгөнд болох тусмаа HOT BABY
Найз нь чичигнүүлнэ, пижигнүүлнэ
Where is my ичих нүүргүй, гичийнүүд нь?
Тайзан дээр чинь би чинь бүр тийчигнүүлнэ
Нийслэлийг чинь нүүлгэнэ
Бээжин рүү чинь

Тэр намайг чөлөөт цагаар минь шнах дуртай
Би ч гэсэн түүний дээрээс 168 сунайх дуртай
Тэр намайг давтаж байсан төгсөх күрсийн сүүлийн семестртээ
Би түүнийг зүйрлэнэ сексээр дүүрсэн канестртай
Алив хөдөлгөөд өг, хөдөлгөөд өг охин минь
Хөвчирсөн хөвчийн бороос хөтөлгөөтэй охин минь
Номын дуу сонсох гээд бүтэлгүйтсэн охин минь
Минийг дууг сонс
Эдэлгээ даах охин минь

Харсан бүсгүйчүүдээс минь
Хамгийн секси нь чи билээ чи
Харснаасаа хойш
Ганцаардсангүй
Чи миний Cherry On Top Baby
Миний мөнгөнд болох тусмаа HOT Baby
Миний өмнө тайчигч охин минь
Хамаатнууддаа өөрийгөө танилцуулахдаа загвар өмсөгч гэж хэлээрэй

No comments:

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here