O.Z - Fall in love + Дууны үг - Өөдөө ТЭМҮҮЛ

Wellness - Эрүүл зөв амьдралын хэв маягийг хэвшил болгоцгооё

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Friday, January 29, 2021

O.Z - Fall in love + Дууны үг





 O.Z /Toonot/ -  Fall In Love дууны үг

Music programming: M. Temuujin
Recorded at TOONOT Records
Mixed & Mastered by Degi

Oh baby чи миний 
Огтхон ч хүрч үзээгүй цэцэг юм уу
Oh baby чи миний
Аялж үзээгүй цэцэрлэг юм уу 
Чамтай байх надад сайхан
Чамгүй байх өдөр гунигтай
Чи миний мэдэх хамгийн гоё амттан
Би чамтай учирсандаа азтай



Дх:
Хамаагүй ээ
You know
Чиний хоолойг сонсоход сэтгэл минь дүүрнэ ээ
Хамаагүй ээ
I know
Эрх дураараа нисэх шувуухай минь
Baby fall in love tonight
I am fall in love again tonight
Baby fall in love tonight 

Oh baby чи миний
Сэтгэлийн орон зайнд минь тавтай морил
Oh baby би чиний
Мартагдсан алялгууг чинь хөгөлж өгье
Чамаас өөр зогсох хязгаар үгүй ээ
Чамаас өөр хайрлах хүн огт үгүй ээ
Чи л дэргэд минь байвал бүх юм okey
Чамаас өөр хүн надад бодогдохгүй ээ

Хамаагүй ээ
You know
Чиний хоолойг сонсоход сэтгэл минь дүүрнэ ээ
Хамаагүй ээ
I know
Эрх дураараа нисэх шувуухай минь
Baby fall in love tonight
I am fall in love again tonight
Baby fall in love tonight


No comments:

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here