Онцлох уран бүтээл: FLA - TRAPSTAR + Дууны үг - Өөдөө ТЭМҮҮЛ

Wellness - Эрүүл зөв амьдралын хэв маягийг хэвшил болгоцгооё

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Saturday, September 7, 2019

Онцлох уран бүтээл: FLA - TRAPSTAR + Дууны үг


      Блогийнхоо энэ удаагийн нийтлэлээрээ дуучин FLA хит уран бүтээл "TRAPSTAR" дууг толилуулж байна.

Monstar Production 2019
TRAPSTAR ALBUM @ongots
Beat by DJ Drumatic (Badral A.) @eniigchinaviibadrlaa
Mixing & Mastering by: Tomm (Fibonacci)
LOI4IXCOH 2019


 


FLA - TRAPSTAR дууны үг


In the cut fla trapstar
гялалзана миний гинж цаг
сохолно намайг хараад нүдээ дар
got white яг л escobar
дургүй зүйл минь хүний худалч зан
catch чадвад намайг бар
чадкү бол тогломноос гар
чи муу гөлөг би бол бар
Арьснаас бусад нь би тас хар
гэртээ ганцаараа чи хар дар
ашиггүй байвал наадахаа надад зар
энэ тэнд миний салбар
би гэрэлтэнэ яг л арван тавны сар
би бол baller жилийн бүх сар
im icy намайг сонсоод даар
im rolling надтай гардуур гар
thug e хэлсэн та нар далдар
trap аа дуулна би албаар
охидууд хөдлөнө дууны аясаар
шөнөжин цугтаа баяснаа
шимэн сууна дарсыг хамтдаа
never  been a pussy never been a mouse
mi casa su casa cooking good in my trap house
сайн байна уу? би бол монгол trapper
намайг дуулахгүй бол hip hop сампирна
надгүй та нар яг л хонь шиг майлна
бадрал on the beat young drumatic
3 сая монголчуудад trap аа би заая
ойлгохгүй бол зүгээр гичий минь bye!
авахаа аваад надаас хаяхыг минь хая
алт мөнгө бүгдийг нь биендээ наая
ертөнцийг би өөрчилж чадахгүй ч гэсэн
өөрчлөх хүнийг бүтээнэ гэж tupac хэлсэн
тэнгэр бол хязгаар тэгсэн ч гэсэн
хүссэн зүйлдээ хүр гэж Biggie хэлсэн
өвөгдийнхөө үгийг нэмээд өнгөрсөн түүхээ нэхээд
өрөөлийг өөрчлөхийн тулд өөрөө эхлэхээ мэдээд
дээрээс нь FIFTY нэмээд дээрээс нь GUCCI MAN нэмээд
ертөнцийг өөрчлөхөөр дэлхийд би ирсэн

(x2)
Чингэсийн одод өг миний rhyme-д
Алтан гадас өг миний flow-д
Төрийн соёрхолт trapper rhyme
Trapstar i got so much blow

ажил голохгүй хийнэ би ялгаагүй хар бор
бөмбөгдөнө миний flow яг л Pearl Harbor
намайг ялж чадвал hip hop-n хаан бол
trapping so hard im feeling like Pablo
Trapstar мөнгөнд л цагаа үрнэ
flow минь тунгалаг яг л Хатан туул Мөрөн
Rockstar  яг л Харангын Лхагвасүрэн
Rest In Peace Бавуугын Лхагвасүрэн
Үзүүр түрүүнд үлдэнэ би сүүлд нь
Үг сольж үзсэн хүмүүс намайг хүндлэнэ
үгийн цаана үг байдгыг үйлдлээрээ үзүүлнэ
ухаана хурцлана амьдрал үзүүлнэ
дээрээс нь харна би тэнгэр дээр дүүлнэ
дуугаараа бөмбөгдөнө сандарч гүйлдэнэ
намайг муулах хүмүүс аргаа барж туйлдана
насны career-ын алж нүгэл би үйлдэнэ
хэрэв чи намайг шилдэг нь гэж бодож байвал чиний зөв
хэрэв чи хамгийн шилдэг нь гэж бодвол бас л чиний зөв
хэрэв чи хийж чадахгүй гэж бодвол чиний зөв
хэрэв чи энэ бүхнийг чадна гэж бодвол бас л чиний зөв
Зөвхөн өөртөө итгэ гэж би чамд хэлье
бусдад өөрийгөө батла хэлж биш хийж!
rap хийсэн миний 2 жилийг
зарим хүмүүс чадахгүй 20 жилд-ч
Im feeling like Don Corleano
LOI4IXCOH got tatted on me
энэ зүйлийг тултал хийх естойгоо
би анх мэдэрсэн барихдаа л microphone-г
би бол монгол trap legend
надтай шаалцаж чадахын яг хэн чинь
явна би өөрийн замаар
намайг даруухан болгоогүй Kendrick Lamar
Trap sensei та нарт хичээл заана
хайгаад олдохгүй ямар ч номын санд
rocking shit rockstar би бол Монгол Trapsta

No comments:

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here