Онцлох уран бүтээл: Roockie - Margaash Unuudur Irdeg + Дууны үг - Өөдөө ТЭМҮҮЛ

Wellness - Эрүүл зөв амьдралын хэв маягийг хэвшил болгоцгооё

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Tuesday, August 20, 2019

Онцлох уран бүтээл: Roockie - Margaash Unuudur Irdeg + Дууны үг


      Блогийнхоо энэ удаагийн нийтлэлээрээ  Roockie -н уран бүтээл "Маргааш өнөөдөр ирдэг" дууг толилуулж байна.

Roockie - Маргааш өнөөдөр ирдэг

Music by Shinebayar
Mixing by Man On The Moon
"ЁОТОН" album

© 2019 YOTON presents



Roockie - Маргааш өнөөдөр ирдэг дууны үг

Өнөөдөр уйлж маргааш инээнэ
Бүх зүйл сайхан болно гэдэгт итгэдэг
Надад гар байна
Надад хөл байна
Надад ухаан байна
Надад гэр бүл байна
Надад найзууд байна
Надад байхгүй юм байна
Илүү ч үгүй дутуу ч үгүй бүх юм байна
Мөрөөдөл рүүгээ нисэх шувуу би
Үеийн залуустаа хэлэх юм бий
Юунд цагаа үрээд явна аа чи
Алив босооч ээ чи
Ийм зүйлийг хэлнэ би
Үгүй гэж бодож байвал хэрэггүй
Дүү хүндээ захиж хэлэх юм бий
Чиний сонсох дуртай Roockie
• Маргааш өнөөдөр ирдэг
• Үнэнтэй нүүр тулах цаг ирсэн
• Өнөөдөр уйлж маргааш инээнэ
• Бүх зүйл сайхан болно гэдэгт итгэдэг
• Wake up wake up wake up
• Wake up wake up wake up
Завгүй байна хөөе
Заавал хийнэ хөөе
Захын хүмүүс нь
Намайг ярьж байна
Дутуу үнэлж байна
Инээд хүрч байна
Цаг нь иржээ
Эргэн иржээ
Алив Dj хөгжим тавьчих
Ингэж үглэж байна
Чи ингэж дүгнэж байна
Чи бид хоёрын дунд асар ялгаа бий
Найзуудаараа би алсыг харан сууна
                                                   gang x6
Бага наснаас gang x4
Хайртай хүмүүс байна х4
Найз охин минь gang x4
Хөгшид өвгөдийн үгийг сонсооч
Хүний үгийг ойлгоод нэгийг бодооч
Бидэнд боломж байна яг одоо ч
Сархдын амтанд бүү хордооч
• Wake up wake up wake up
• Wake up wake up wake up
• Маргааш өнөөдөр ирдэг
• Үнэнтэй нүүр тулах цаг ирсэн
• Өнөөдөр уйлж маргааш инээнэ
• Бүх зүйл сайхан болно гэдэгт итгэдэг

No comments:

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here