Онцлох уран бүтээл: Lil Thug E ft. ARVJIN - Haluun + Дууны үг - Өөдөө ТЭМҮҮЛ

Wellness - Эрүүл зөв амьдралын хэв маягийг хэвшил болгоцгооё

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Wednesday, August 21, 2019

Онцлох уран бүтээл: Lil Thug E ft. ARVJIN - Haluun + Дууны үг


      Блогийнхоо энэ удаагийн нийтлэлээрээ  Lil Thug E ft. Arvjin-н уран бүтээл "Халуун" дууг толилуулж байна.

Directed by Monkhtulga
Music by Lil Thug E
Lyricist: Lil Thug E & Avrjin
Mixed & Mastered by Tomm
Recorded at Fibonacci Music

Subscribe to Lil Thug E's official channel for exclusive music videos & audios: http://Lilthuge.lnk.to/YT

Connect with Lil Thug E:
https://facebook.com/lilthuge
https://instagram.com/lilthugenius




Lil Thug E ft. ARVJIN - Халуун Дууны үг

LIL THUG E
Хаа ч байсан намайг чи гийгүүлнэ
(хаа ч байсан намайг чи..)
Өөрөө ч мэдэлгүй намайг догдлуулна
Чиний бие долоон сараас ч халуухан
Instagram дээрээ биеэ гайхуулна
Хэн ч чамд татагдахгүй байх хэцүү
Чамд татагдахгүй байх хэцүү
Чамд татагдахгүй байх хэцүү
Чамайг би харах үед
Амнаас минь үг гарахгүй
Чамайг би харах үед
Амнаас минь үг..

Чи дэндүү халуун
Чи дэндүү халуун
Чи дэндүү халуун

Чи дэндүү халуун
Чи дэндүү халуун
Чи дэндүү халуун

Уян налархай хөдөлнө чи тайзан дээр
Өрнө бий tequila shot чиний таазан дээр
Чиний хөл 100aac 100
Зүгээр бүж, хүссэнээ уу
Чиний бүжиглэхийг би шөнөжин харан сууна (суумаар байна)

Хэн ч чамд татагдахгүй байх хэцүү
Чамд татагдахгүй байх хэцүү
Чамд татагдахгүй байх хэцүү
Чамайг би харах үед
Амнаас минь үг гарахгүй
Чамайг би харах үед
Амнаас минь үг..

Чи дэндүү халуун
Чи дэндүү халуун
Чи дэндүү халуун

Чи дэндүү халуун
Чи дэндүү халуун
Чи дэндүү халуун

ARVJIN
Миний bad bitch
Зөрөөд өнгөрнө яг л hot эгч
Өмсөж зүүсэн нь дэндүү sexy
Make a real deal bitch, make a real deal bitch
Чамдаа real king aann
Чиний бие, чиний нүд, чиний хөх бөгс чиний бүх юм халуун надад
YSL, Dior, Chanel, gang бүсгүй
Яг л Bella Hadid

LIL THUG E
Хэн ч чамд татагдахгүй байх хэцүү
Чамд татагдахгүй байх хэцүү
Чамайг би харах бүрт
Амнаас минь үг гарахгүй
Чамайг би харах бүрт
Амнаас минь үг..

Чи дэндүү халуун
Чи дэндүү халуун
Чи дэндүү халуун

Чи дэндүү халуун
Чи дэндүү халуун
Чи дэндүү халуун..

No comments:

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here