Sash. - Friday II + Дууны үг - Өөдөө ТЭМҮҮЛ

Wellness - Эрүүл зөв амьдралын хэв маягийг хэвшил болгоцгооё

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Wednesday, February 17, 2021

Sash. - Friday II + Дууны үг



Sash. - Friday II

"20Z0" Album available 

Prod. by Koxaa
Lyrics by sash.
Video by AMG Black Squad
Mixing and mastering by Mad.O "M.A.D Records

Special thanks to OMNI Night Club

sash. online: 
https://www.instagram.com/haluunpizza/​
https://www.soundcloud.com/official-sash​
https://www.facebook.com/sashbrooklyn



Sash. - Friday II дууны үг

надад одоо бүх юм байна 
club дотор бүгчим байна
надаас өөр хүнийг хай
надаас өөр хүнийг хай
*2
tell me that u miss me yeah
одоо чам руу нислээ yeah
tell me that u miss me yeah
чамд хэрэгтэйгээ би мэднээ
надад илүү дутуу харилцаа хэрэггүй 
өдөр шөнөгүй над руу залгаад ямар ч нэмэргүй гүй гүй гүй би лав тийм хүн биш
not my сонирхол юу ч хийсэн fancy bitch
яг байгаагаараа бай
яг байгалаараа бай
maybe you can ....... yeah
яг байгаагаараа бай
яг байгалаараа бай
тэгвэл нэг удаа ядаж болийшт
би чамд хэлсийшт 
чи намайг мэдийшт 
дандаа л ингэдийшт
дандаа тэгдийшт
ингээд байвал чи бид 2н харилцаа шиг худлаа зүйл байхгүй ээ
тэгээд байвал чамтай ярих зүйл надад байхгүй ээ
надад одоо бүх юм байна 
club дотор бүгчим байна
надаас өөр хүнийг хай
надаас өөр хүнийг хай
*2
********
миний бүсгүй дурыг булаана
би хэлсэн би хэлсээр ч байгаа

миний хувьд өдөр бүр friday friday 
бүгд яг адилхан хэлдэг үг 
хийдэг үйлдлээрээ
би чиний торт хүслээ бодоод лаагаа үлээгээрэй
өдөрийн цагаар намайг битгий хүлээгээрэй
танидаг айлын толинд харин зурагаа битгий дараарай
дараа нь таараад намайг хараад амаа барив
хамт яваа залуу чинь надтай гар барина
одоо яадаг билээ хаашаа хардаг билээ
солиотой байлаа гээд солиотой байлаа гээд 
чамайг танихгүй ээ
би чамайг танихгүй ээ 
надад одоо бүх юм байна 
club дотор бүгчим байна
надаас өөр хүнийг хай
надаас өөр хүнийг хай
*2

No comments:

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here