Шинэ хит дуу: O.Z ft ThunderZ - Hamt baih uu + Дууны үг - Өөдөө ТЭМҮҮЛ

Wellness - Эрүүл зөв амьдралын хэв маягийг хэвшил болгоцгооё

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Monday, February 15, 2021

Шинэ хит дуу: O.Z ft ThunderZ - Hamt baih uu + Дууны үг


Music video by O.Z performing “Hamt baih uu?” © 2021. Toonot Records

Music producer: O.Z
Music programming: M. Temuujin
Lyrics: O.Z, ThunderZ
Recorded at TOONOT Records
Mixed & Mastered by Degi

Starring: Enji, Tengis
Make up: Ts. Davaasuren

Video by “2016” Entertainment
Producer: Tumbar
Directed by: Bumbar
Camer man: Bucaydo
Gaffer man: Baaska
Stage decoration1: Amartur, Sanchir
Stage decoration2: Battulga, Ganzorig, Ganbat |CinePlus|
Behind them: Dulguun, Sodnomdorj, Gantsotbayar
Manager: Battsengel


Follow O.Z:
https://facebook.com/oztoonot​​
https://instagram.com/o.z_trip​​




O.Z хамт ThunderZ - Хамт байх уу + Дууны үг

Ганц удаа
Надруу хараач
Хавар зун намрын дараа
Чамайг би дахин олж харлаа
Цаг зогслоо
Dont forget me never, ever
Stay with me forever

Хамт байх уу Чи сүүлийн мөч хүртэл
Im still waiting for you
Хайрлах уу Чи эцсийн мөч хүртэл
Im still waiting for you

Чамайг анх харсан хаврын орой
Тэгэхэд бүх зүйл өрнөсөн тэр орой
Чамтай авхуулсан гэрэл зургууд
Хожим үлднэ бидний хайрын түүхүүд
Би боддог хайрыг чинь яаж даана гэж
Би одоо ч айдаг чамгүй бол яаана гэж
Чиний байгаа газар үргэлж би байна
I'll be there одор ч хэвээр

Хамт байх уу Чи сүүлийн мөч хүртэл
Im still waiting for you
Хайрлах уу Чи эцсийн мөч хүртэл
Im still waiting for you

Чамтай таараад болсон байдгийн бараг Korea oppa
Чамд зориулж хайрын дуу шаана Камертоны Болдоо
Чамаас бусад охид залгана аваад baby bye bye
Чи бол миний бокс би бол чиний Manny pacquiao
Чамайг эзэмшихийг хүснэ чи бол миний Компани
Чамайг байхгүй бол ямарч House новшийн амбаар
Чамтай байхын тулд би оноо авна чиний papa-д
Миний мангар
Зүв зүгээр зүв зүгээр зүв зүгээр байсан
Зүрх чамаас болоод тибүү түг түг гээд байсан
Нэг зүг гээд хамт дандаа цуг дөхөөд байсан
Нэгл мэдэхэд хавар болоод зун дөхөөд байх шиг
Өөр юм аа чи бусдаас өөр юм
Чамайг харчаад бусад охидыг харсан Dirty
Чамайг аваад энэ зун орон нутгаар tour хийе
Чамтай байхдаа охидын бөгс харахгүй зөрье

Хамт байх уу Чи сүүлийн мөч хүртэл
Im still waiting for you
Хайрлах уу Чи эцсийн мөч хүртэл
Im still waiting for you

Хамт байх уу Чи сүүлийн мөч хүртэл
Im still waiting for you
Хайрлах уу Чи эцсийн мөч хүртэл
Im still waiting for you

No comments:

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here