Онцлох уран бүтээл: WOLFIZM x CUR$E - When the Night Falls + Дууны үг - Өөдөө ТЭМҮҮЛ

Wellness - Эрүүл зөв амьдралын хэв маягийг хэвшил болгоцгооё

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Friday, August 16, 2019

Онцлох уран бүтээл: WOLFIZM x CUR$E - When the Night Falls + Дууны үг


      Блогийнхоо энэ удаагийн нийтлэлээрээ  WOLFIZM x CUR$E -н уран бүтээл "When the Night Falls" дууг толилуулж байна.




WOLFIZM x CUR$E - When the Night Falls дууны үг

CUR$E (Дх):
Хонгор минь бүж
Хонгор минь бүж
Хотын шөнөөр намайг дагаад бүгдийг мартан бүж
Хонгор минь тайч
Хонгор минь тайч
Хонгор минь тайч
Доллар Евро авахыг хүсвэл миний өмнө тайч
Wolfizm:
Гэнэт залгаад уйлаад утсаа тасалсан
Холбогдох боломжгүй магадгүй тасарсан
Би бодсон засарсан гэж гэвч хаа нэгтээ
Чөтгөр алгадсан хэн нэгэнтэй ( нисдэг чоно гасалсан )
Тэр эмэгтэй дэндүү тээртэй анхандаа үнэ цэнэтэй, үзэсгэлэнтэй
Утга учир болсон байсан миний бүх зүйл гэлтэй
Дахиад хэлдээ, чин сэтгэлээсээ худлаагаа
Энэ үгийг ахиж битгий хэлээрэй чи тоглоомоор
Би чамайг ойлгоноо
Болж бүтээгүй л биз алдаа л биз
Дахиад гараад ирнэ үхчихээгүй юм чинь
Тийм биздээ?
Чи өөртөө сайн итгээд үз
Итгэсэн бол түүнийхээ гарыг чанга атгаад үз
Би чамайг хайрласаар байх болно ямар ч шалтгаангүй
Чи намайг дэврүүлж байна, өөр хүнд тэврүүлж байна
Гэж төсөөлөхөд хүртэл хэцүү байна
Чиний зөв ч бай, буруу ч бай ингээд дуусгая ( Бүх хараал идсэн гомдол шаналалын гэмээ ч шингээж уусгая )
Чи өөрийн байранд бай, чи өөр хайрыг хай
Би өөрийнхөөрөө байя, битгий өнгөрснөөсөө ай
Чи өөрийн байранд бай, чи өөр хайрыг хай
Би өөрийнхөөрөө байя, битгий өнгөрснөөсөө ай
CUR$E (Дх):
Хонгор минь бүж
Хонгор минь бүж
Хотын шөнөөр намайг дагаад бүгдийг мартан бүж
Хонгор минь тайч
Хонгор минь тайч
Хонгор минь тайч
Доллар Евро авахыг хүсвэл миний өмнө тайч
Wolfizm:
Би жоохон ууртай сэтгэцийн гажигтай санагдаж магадгүй уучлаарай
Би муу залуу, чи дэндүү цагаахан
Би хэтэрхий их нууцтай, хогийн муу жижигхэн алдаагаа нуудаг
Би бол новшийн хулчгар, охидуудын гаднах хуурамч төрх биш
Чи минь чухал
360 намайг өөрчилсөн эмчилсэн
Намайг яаж ч солиорсон зүрх нь хайрыг тээж байсан
Чи айж байсан ч би чамайг орхиогүй яаж ч байсан би цээжээрээ бүгдийг нь хааж байсан
Ирээдүйгээ чи бид 2 тааж байсан
Хаа ч байсан чи минь арыг минь дааж байсан
Миний хайр дэндүү нялхаараа байна
Энэ амьдрал эхлэх хаа ч байсан юм
Надад уучлаарай 
А    ч байхүй
Надад итгэ чамайг хаяж явахгүй
Чамгүйгээр хэмнэл ая ч байхгүй, би арчаагүй
Урсах нулимсыг чинь анзаараагүй, тиймээс ганцаараа гүйнэ
Онгойж байна, цээжин дэх буглаас минь
Үнэн худлаас чинь харамлаж байхад чи юу дутлаа гэж
Ай хүний шуналаа гэж...
Бодож сэтгэлээр уналаа shit би ч
Би ч бас чамд хайртай гэхдээ bitch
Чамд зориулж хадгалж байсан бүх хүч цэнэгээ дуусгая
Сохорсон цөхөрсөн тэнэг хүн тэнэгээр дуусна
Болсон явдлаас сэдэвлэв
Өөрийгөө шүлгээр хуурсан
Зөөлөн beat тавиад эв хавгүй үглээд дууссан...

No comments:

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here